Onderstaand tref je, op alfabetische volgende, de algemene voorwaarden (oftewel de kleine lettertjes) aan die wij hanteren. Heb je hier nog vragen over? Neem dan vooral contact met ons op.
Aanbetaling
Voor bestellingen kunnen wij bij het plaatsen van de bestelling een aanbetaling vragen. Dit zullen wij vermelden in onze bestelbevestiging.
Aanbiedingen
Onze aanbiedingen zijn alleen geldig op producten en niet op bezorgkosten en houtbehandelingen tenzij anders aangegeven.
Annuleren
Indien je, om wat voor een reden ook, na dagtekening van onze bestelbevestiging besluit van jouw bestelling af te zien, dan kun je de bestelling binnen 3 (kalender)dagen kosteloos annuleren. Na deze periode zijn wij genoodzaakt om bij annulering de helft van het totale bestelbedrag in rekening te brengen.
Auteursrecht
Op al onze foto’s rust het auteursrecht. Het zonder onze, schriftelijke, toestemming gebruiken van onze foto’s op social media, websites en in papieren vorm, is niet toegestaan.
Betaling
Tenzij in de bestel/-opdrachtbevestiging of factuur anders overeen is gekomen, geschiedt betaling bij aflevering van jouw producten. Wij beschikken niet over de mogelijkheid om met PIN te betalen.
Bestelbevestiging
Als jij akkoord bent met onze prijsopgave en ontwerp en jouw bestelling definitief bij ons plaatst, maken wij eerst een bestelbevestiging. In deze bevestiging komen alle afspraken omtrent jouw meubel/accessoire, de prijs en de afleverafspraken. De bestelbevestiging sturen wij je per mail toe.
BTW
Al onze prijzen zijn inclusief 21% BTW tenzij anders vermeld.
Geldigheidsduur offerte
De prijzen in onze offerte zijn tot 2 maanden na dagtekening geldig. Zo heb je rustig de tijd om over ons voorstel na te denken en een beslissing te nemen.
Kwaliteit
Wij werken uitsluitend met eersteklas hout en overige benodigdheden. Alleen dan kunnen wij er zeker van zijn dat wij een goed product leveren. Wel moet je er rekening mee houden dat hout een natuurproduct is, en daardoor kan gaan werken. Hier kunnen we geen garantie op geven.
Levertijd
Omdat wij al onze artikelen op maat, en naar de wens van onze klanten maken, hebben wij geen voorraad. Hierdoor moeten wij een levertijd aanhouden, die we uiteraard zo kort als mogelijk is, houden. Onze gemiddelde levertijd is ongeveer twee tot vier weken. Soms kan het wat korter zijn, dat verschilt per bestelling.
Bij het aanvragen van een offerte zullen wij je de actuele levertijd doorgeven.
Leveringsmogelijkheden
Per post
Hiervoor berekenen wij de volgende tarieven:
€ 7,95 voor artikelen tot 10 kg
€ 16,95 voor artikelen tussen 10-30 kg
Voor bijzondere pakketten nemen wij de bezorgkosten via post mee in onze offerte.
Thuisbezorgd
Wil je jouw meubel(s) of woonaccessoire(s) thuisbezorgd hebben? Dat kan: wij rekenen hiervoor een vergoeding v.a. € 30,- afhankelijk van de reisafstand Soest-jouw woonplaats. De bezorgkosten nemen wij mee in onze offerte.
Ophalen
Wil je je bestelling graag zelf komen ophalen in Soest? Neem dan contact met ons op via e-mail om hiervoor een afspraak te maken bij onze werkplaats in Soest.
Maatwerk
Buiten onze eigen collectie om, met vaste prijzen, is het ook mogelijk om een maatwerkproduct te laten maken. Dit kan naar eigen idee, of wij maken een tekening voor je. Samen met een schets van het product ontvang je gelijk een prijsopgave. Pas als jij akkoord gaat, gaan wij jouw maatwerk meubel of accessoire maken. Zo kom je dus nooit voor een verrassing te staan.
Montage thuis
Grotere artikelen moeten soms thuis nog gemonteerd worden, bijvoorbeeld omdat het artikel in zijn geheel niet door het trappengat kan. Dat is onze service. Naast de bezorgkosten rekenen we hier geen extra kosten voor.
Dit geldt overigens niet voor de montage van trapleuningen, radiatorombouwen en vensterbanken. Hiervoor rekenen wij een uurloon conform de tarieven van ons klus- en onderhoudsbedrijf.
Privacy
Wij hechten veel belang aan jouw privacy maar hebben wel enkele gegevens van je nodig om een offerte of factuur te kunnen maken. Of om een bestelling bij je thuis af te leveren en indien afgesproken te monteren.
Daarom hebben wij een privacyreglement opgesteld dat je kunt nalezen. Heb je daarna nog vragen of andere wensen t.a.v. je privacy? Laat het ons gerust weten.
Schade
Is jouw product beschadigd, dan willen wij graag binnen 3 werkdagen na aflevering van jouw product een foto ontvangen om de schade te bepalen. Vervolgens zullen wij samen met jou afstemmen hoe verder. Uiteraard streven wij ernaar om jou een goed, mooi product te leveren.
bijgewerkt: 18 april 2020